Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Αριάδνη: Παιδικές Φωτογραφίες



Με αφορμή τα γενεθλια, ενος απαράδεκτου....και την αναρτηση στο blog
το οποίο είχε μια παιδικη φωτογραφια..

Τη φωτογραφια δεν θα την περιγραψω διότι δεν περιγραφετε!
Ηταν ενα μικρό αγοράκι που μύριζε καλοκαίρι του 90 ίσως και τέλη δεκαετίας του 80....
Και μιας και είχα χρόνια να δω τα φωτογραφικα πατροπαράδοτα οικογενειακά αλμπουμς,
είπα να το κάνω....

Ξεφυλλιζα με ενα χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη,
και έβλεπα εμένα μωρό, εμένα στη θάλασσα να παιζω αμεριμνη στην άμμο....
εμένα και άτομα αγαπημενα που πια, δεν ειναι διπλα μου και ενιωσα τόσο αδυναμη.....
Οι στιγμες πάγωσαν στο χρόνο και στο μυαλό μου...
μου θυμισαν όσα έζησα 
και δεν πρόκειται να ξαναζήσω, στιγμες του εαυτού μου που ένιωθα ελευθερη,
διχως το αγχος της επόμενης μέρας...

Αναζητούσα το όνειρο που φανηκε ότι  κρύφτηκε πίσω
απο μια παιδικη φαντασία...Σαν να ζούσα παραμύθι...
μια φορα και εναν καιρό....Καιρός να λύσω τα "δεμένα μάτια"

Έκλεισα απότομα το άλμπουμ και πήρα μια απόφαση,
ήρθε η στιγμη να βγάλω καινουριες και να αποτυπώσω το παρόν και το μέλλον.
Τι κι αν ειναι μοναχικό και μονότονο,
θα το χρωματισω με δικες μου πινελιές όσο σκληρό κι αν ειναι!


3 σχόλια:

sapientia είπε...

Τέλεια κατάθεση ψυχής...!Δε ξέρω για τους υπόλοιπους αναγνώστες,αλλά εμένα με εκφράζει απόλυτα!

Penny aparadektoi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Penny aparadektoi είπε...

Αριάδνη μου, μην ξεχνάς πως είναι όμορφο να νιώθεις, να πονάς, να νοσταλγείς, να απογοητεύεσαι, να αναζητάς, να ελπίζεις καθώς και ότι αν δεν ζούσα εκείνο το δικό σου πραμύθι, σήμερα δεν ήσουν ΕΔΩ, δεν θα ήσουν έτσι και ίσως να μην μπορούσες να αποτυπώνεις έτσι όλα όσα νιώθεις και βιώνεις! Γι΄αυτό καλό θα είναι ΝΑΙ να βγάλεις καινούριες φωτογραφίες, να αποτυπώσεις το παρόν και το μέλλον αλλά ποτέ να μην κλείνεις ΑΠΟΤΟΜΑ το άλμπουμ και να μην το αφήνεις κάπου καταχωνιασμένο! Να το έχεις δίπλα σου κι όποτε χρειάζεται να το κοιτάς και να χαμογελάς γιατί και σε αυτό οφείλεις το ΣΗΜΕΡΑ και το ΑΥΡΙΟ που θα χτίσεις και θα... ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ....!

Δημοσίευση σχολίου