Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Οι κριτές των πάντων

Από την dorakat



Όταν ανοίγω το κινητό μου εμφανίζεται στην οθόνη το βαρύγδουπο μήνυμα: «Εγώ τη ζωή μου θα τη ζήσω».

Δήλωση σταθμός που απεικονίζει την αποφασιστικότητα μου, τον σταθερό χαρακτήρα μου και τη συνειδητότητα των επιλογών μου। Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν κλείνω ποτέ το κινητό μου, συνεπώς το βλέπω σπάνια। Πρέπει να αδειάσει η μπαταρία για να το θυμηθώ ξανά। Τι ειρωνία όμως αν το σκεφτείς...


Έχω αναθέσει στο κινητό μου να μου υπενθυμίζει ότι πρέπει να ζήσω τη ζωή μου.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν και πολλοί άλλοι φίλοι και γνωστοί που μου το υπενθυμίζουν συνεχώς για το καλό μου… Είναι οι γνωστοί εκείνοι που ξέρουν περισσότερα για το καλό σου από ότι εσύ, αυτοί που σε νοιάζονται και στις δύσκολες στιγμές σου θα είναι εκεί ...Και είναι όντως, απλώς δεν είμαι σίγουρη αν λυπούνται ή χαίρονται…

Είναι εκείνοι που σε ωθούν στη ζωή, στη διασκέδαση, στο κάτι το διαφορετικό, πέρα από τα συνηθισμένα ώστε να βγεις από τη ρουτίνα। Σου τριγυρίζουν το μυαλό για να σε πείσουν και έχουν ακλόνητα επιχειρήματα γιατί το έχουν δοκιμάσει και οι ίδιοι. Σου αραδιάζουν ένα σωρό τρέλες που έχουν κάνει και τα υπέροχα συναισθήματα που τους προσέφεραν.

Εσύ όμως ακόμα αμφιταλαντεύεσαι , διστάζεις...δεν ξέρεις πως είναι να ρισκάρεις...

Είναι εκείνοι οι ίδιοι που μόλις τολμήσεις και κάνεις κάτι το διαφορετικό αρχίζουν να σε σχολιάζουν και να σε κατακρίνουν γιατί δεν περίμεναν τέτοια συμπεριφορά από εσένα… Εκείνοι είπαν να ρισκάρεις αλλά εσύ το παράκανες κι ας μην έχεις πλησιάσει στο ελάχιστο τα δικά τους κατορθώματα… γιατί εσύ είσαι άλλο... εσύ είσαι εξιδανικευμένος… τέλειος… σωστός...


Το χειρότερο όλων είναι όμως ότι και πάλι καταλήγεις να μην ζεις τη ζωή σου και γεμίζεις και ενοχές… και αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Συμπέρασμα; Θα κάνω ότι μου αρέσει τελικά...λαλ λαα λαλα

video

3 σχόλια:

fairy είπε...

Το ρίσκο πρεπει να το παίρνεις πάντα...συνηθως όσοι σχολιάζουν το καθετί που κάνεις είναι αυτοι που λυπουνται γιατι δεν πρόλαβαν να κανουν κατι ισάξιο με σενα.....Να κανεις ότι σου αρεσει καιπάνω απόλα να ζεις! Καλη αρχη στο blog!

Penny είπε...

Αρχικά σε ευχαριστούμε πολύ αγαπημένη φίλη, που και σε αυτό το βήμα είσαι δίπλα μας... Επίσης, θέλω να ανακοινώσω τώρα που... γνωριζόμαστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... πως η κυρία dorakat ευθύνεται κατά πολύ για το όνομα της εκπομπής μας...! Όσο για το όμορφο άρθρο θα ήθελα να σου πω ένα στίχο από το νέο τραγούδι Καρβέλα-Παπαδόπουλου "Ζωή είναι αυτό που εσύ διαλέγεις να είναι... Όλα είναι μέσα στο μυαλό..." Καθώς επίσης, το moto της Κοκκίνου "Όταν ζεις τη ζωή σου όπως τη θέλουν οι άλλοι ζεις τη δική τους ζωή". Αυτά δημόσια, τα υπόλοιπα... ιδιαιτέρως!

Υ.Γ. Σ΄αγαπώ πολύ, επίσης, δημόσια...!

kotsifi είπε...

...Egw pali tha daneistw kati pou egrapse o Mak Ntona mesa apo to theatriko tou keimeno Mia agkalia Gia Na Pethaneis pou leei "Oi Epiloges Mou eimai egw"!!!
Kai simfwnw apolyta kathws oi filoi mas, o syntrofos mas oloi osoi mas agapane pragmatika prepei na mas dexontai gia ayto pou akrivws hmaste...!!!!
:)

Ps Sas exw pei pooooso agapw ayto to blog?????
:)

Δημοσίευση σχολίου